به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت مواد اولیه سریع، ولی میلگرد آرام – 23/10/88

مرکز خدمات فولاد ایران - افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه ها، تولید کنندگان میلگرد خاور دور را وا داشته تا قیمت های فروش را افزایش دهند. از آنجایی که افزایش قیمت میلگرد هم طراز افزایش قیمت بیلت نیست، خرید بیلت برای نورد کاران به صرفه نیست.

تنها راه حل باقیمانده برای تولید کنندگان میلگرد تایلند  این بوده که قیمت فروش در بازار داخلی را که حدود 560 دلار هر تن بوده افزایش دهند. ولی خریداران نسبت به این افزایش مقاومت کرده و حول قیمت 545 دلار هر تن  معامله می کنند. احتمالا تولید کنندگان میلگرد این هفته قیمت های جدید را اعلام خواهند کرد.

در مالزی، تولید کنندگان هفته گذشته قیمت میلگرد خود را 15 دلار هر تن افزایش دادند. درنتیجه قیمت جدید میلگرد قطر 16 میلیمتری، 570 دلار و قطر 10 و 12 میلیمتر، 600 دلار هر تن تحویل درب کارخانه می باشد.

در فیلیپین، طی دو هفته گذشته قیمت میلگرد پس از مدتی رکود، 4 درصد افزایش یافت. به گفته تجار فیلیپینی، طبق معمول همیشه قیمت میلگرد همگام با  افزایش قیمت قراضه و بیلت رشد نکرده است.

در این میان هفته گذشته قیمت پیشنهادی میلگرد در سنگاپور 525 دلار هر تن سی اف آر ثبت شده که نسبت به آخرین سفارش واردات 5 تا 10 دلار رشد را نشان می دهد. قیمت پیشنهادی میلگرد ترکیه 540 دلار هر تن می باشد  ولی معامله ای با این قیمت صورت نگرفته است.

قیمت میلگرد در بازار داخلی سنگاپور رو به رشد  است. به طوری که  از کف قیمت 512 دلارهر تن نیمه اول دسامبر به 730 تا 740 دلار هرتن در نیمه دوم دسامبر رسیده است. سفارش خرید های اخیر حول قیمت 750 تا 760 دلار هر تن می باشد.

۲۳ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۰۶۵
کد خبر : ۳,۵۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید