به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تغییرات در صنعت فولاد چین – 26/ 10/ 1388

مرکز خدمات فولاد ایران- خبر ها حاکی از آن است که در بخش فولاد چین، شرکت های تجاری کوچک قصد دارند به سهم خود به توسعه تجارت فولاد کمک کنند. به عقیده تحلیل گران تغییر روش های تجارت، قیمت گذاری و تبادل اطلاعات موجب شده تا  انگیزه مشارکت میان تجار افزایش یابد. چراکه بازار فولاد چین به مرور زمان به بازاری  الکترونیکی تبدیل خواهد شد.

سال گذشته تغییرات زیادی در صنعت فولاد چین شکل گرفت. به عنوان مثال شیوه های مدیریتی تغییر نموده به طوری که در حال حاضر می توان با حفظ سرمایه و منابع شرکت ضرر ها را جبران نمود.

در حالی که فولاد سازان  منابع قیمت گذاری متفاوتی دارند، شرکت شوگانگ توانسته با استفاده از منبع پایانه اطلاعات ، سطح سوددهی تجار را کنترل نماید. به هر حال تجار فولاد نمی توانند با قیمت فروش خود تولید کنندگان را کنترل کنند.

بورس فیوچرز فولاد چین نیز روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار می گردد. از این رو نمی توان تنها بر اساس میزان عرضه و تقاضا روند تغییر قیمت ها را پیش بینی نمود.

برنامه حمل و نقل شرکت های تجاری چین بسیار نامنظم بوده، همین مسئله هزینه های آنها را بالا برده و بر قیمت محصولاتشان تاثیر سوء گذاشته است. اگرچه خوشبختانه سازمان های مربوطه در تلاشند تا با وضع مقررات جدید به رفع چنین مشکلاتی بپردازند.

در چنین شرایطی اکثر شرکت های فولادی در تلاشند تا با مشارکت در ایجاد ترمینال های فروش جدید و به کارگیری فن آوری IT   به بهبود اوضاع تجارت در صنعت فولاد کمک نمایند.

۲۶ دی ۱۳۸۸ ۰۷:۵۴
تعداد بازدید : ۹۷۶
کد خبر : ۳,۵۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید