به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تهاتر ایرلاین‌ها با دولت برای تسویه بدهی

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به بدهی شرکت‌های هواپیمایی به دولت اظهار کرد:از آنجایی که شرکت‌های هواپیمایی از دولت طلب دارند،به دنبال تهاتر با دولت برای تسویه بدهی خود هستند.

منصور ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مذاکرات درمورد تسویه بدهی شرکت‌های هواپیمایی همچنان ادامه دارد گفت:طبق تبصره ۲۳ لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ شرکت‌های هواپیمایی 1500 میلیارد تومان از دولت طلب دارند که باید طلب خود را در قالب این تبصره دنبال کند به همین دلیل این شرکت‌ها  مصوبه ای را از طریق ریاست جمهوری دنبال می‌کنند تا بدهی خود به دولت را  با طلبشان از دولت تهاتر کنند.

وی با تاکید بر اینکه ۷۷ درصد بدهی شرکت‌های هواپیمایی مربوط به سه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، آسمان و ماهان است، افزود:مذاکرات درمورد تسویه بدهی همه شرکت‌های هواپیمایی ادامه دارد که شامل این سه ایرلاین هم می‌شود.

 بر اساس این گزارش، طبق آخرین آمار کل بدهی شرکت‌های هواپیمایی ۱۵۰۰ میلیارد تومان است که ۷۷ درصد این بدهی مربوط به شرکت‌های ایران‌ایر، آسمان و ماهان است.

منبع: ایسنا

۲۶ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴
تعداد بازدید : ۶۳۲
کد خبر : ۳۶,۳۴۵
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید