به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق گرم در چین – 30/10/ 1388

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت ورق گرم اوایل این هفته 4 تا 7 دلار نسبت به جمعه گذشته کاهش یافته است. به رغم ثبات قیمت بائو استیل برای ماه فوریه، پیش بینی می شود که کارخانه های وهان استیل و آنشان قیمت سفارشات ماه فوریه خود را بالا ببرند که متعاقب آن قیمت ها در بازار نیز بالا خواهد رفت.

قیمت ورق گرم ضخامت 5/5 میلیمتر در شانگهای نسبت به جمعه گذشته 4 دلار هر تن کاهش یافته و به 562 تا 566 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده رسیده است. در حالیکه قیمت همین محصول در گوانگجو با کاهشی 7 دلاری در هر تن نسبت به جمعه گذشته در قیمت 574 دلار هر تن همرا با مالیات ارزش افزوده معامله می شود.

برخی از تجار می گویند ثبات قیمت بائو استیل برای ماه فوریه قیمت ها را در بازار نقدی کاهش داده است اما احتمالا کارخانه های دیگر پس از افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت سفارشات ماه فوریه خود را بالا خواهند برد.

پیش بینی می شود که دیگر کارخانه ها قیمت سفارشات ماه فوریه خود را بالا ببرند به همین دلیل کاهش قیمت ها دوام چندانی نخواهد داشت. گزارش ها از بازار نشان می دهد که سطح موجودی ورق گرم در گوانگجو نسبت به اوایل ژانویه 40 هزار تن افزایش یافته و به 05/1 میلیون تن رسیده است و موجودی همین کالا در شانگهای با رشدی 20 هزار تنی نسبت به اوایل ژانویه بیشتر از 4/1 میلیون تن می باشد.

۳۰ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۲۰۸
کد خبر : ۳,۶۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید