به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

موضع ترامپ در قبال مسائل خاومیانه چگونه خواهد بود؟

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- پایگاه سی.ان.ان در گزارشی به بررسی مسائل گوناگون خاورمیانه و موضع دونالد ترامپ در قبال این مسائل پرداخت.
به گزارش میزان، پایگاه شبکه خبری سی.ان.ان در گزارش خود این سوال را مطرح کرده است که آیا ترامپ خواهد توانست مسائل مختلف در خاور میانه را حل کند یا خیر؟
سی.ان.ان اولین موضوع در خاورمیانه را بحران سوریه عنوان کرده و نوشته است که ترامپ در قبال این بحران چه موضعی خواهد داشت؟
در ادامه این گزارش آمده است: در حال حاضر آمریکا از برخی گروه های مخالف در سوریه حمایت می کند و به دنبال براندازی دولت این کشور است؛ این سیاست آمریکا به شدت مورد حمایت متحدان عربی و اروپایی آمریکا قرار دارد.
در ادامه و در پاسخ به این سوال سی.ان.ان نوشته است که ترامپ از طرف دیگر در قبال جنگ سوریه مبارزه و نابود کردن داعش را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، تصمیمی که به نظر می رسد هماهنگ با روند فعالیت های دولت بشار اسد است.
دومین چالشی که سی.ان.ان پیش روی ترامپ می بیند روابط آمریکا و عربستان است و در ادامه این سوال را مطرح می کند که موضع ترامپ در مواجهه با عربستان و نگرانی های این کشور در خصوص توافق هسته ای و همچنین قانون جاستا که به خانواده های قربانیان حادثه 11 سپتامبر اجازه می دهد عربستان را به دادگاه بکشانند چگونه خواهد بود.
سی.ان.ان در ادامه از توافق هسته ای با ایران سخن به میان آورده و آن را بزرگترین دستاورد دولت اوباما عنوان کرده و در ادامه این سوال را مطرح کرده است که ترامپ که پیش از این و در طول مبارزات انتخاباتی خود صحبت از تعلیق توافق هسته ای کرده است چگونه با توافق هسته ای برخورد خواهد کرد و چه گزینه هایی در قبال آن خواهد داشت.
در ادامه این گزارش سی.ان.ان مسئله عراق را مطرح کرده و این سوال را مطرح کرده است که ترامپ در قبال عراق و درگیری های آن چه موضعی اتخاذ خواهد کرد در حالیکه دولت کنونی آمریکا در مبارزه علیه داعش ارتش عراق را همراهی می کند.

منبع: میزان

۹ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳
تعداد بازدید : ۲۸۶
کد خبر : ۳۶,۵۴۶
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید