به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت صادرات توکیو استیل – 30/10/ 1388

مرکز خدمات فولاد ایران- توکیو استیل برای اولین بار پس از سپتامبر 2009، قیمت صادرات محصولات خود را بالا می برد تا افزایش قیمت قراضه را جبران نماید. همچنین این کارخانه صادرات ورق گرم و تیر آهن خود را که از سپتامبر 2008 قطع نموده بود از سر می گیرد تا از افزایش تقاضای چین و دیگر کشورهای آسیایی و خاور میانه بهره مند گردد.

پیش بینی افزایش قیمت بیشتر سنگ آهن و کک پس از آوریل 2010 موجب شده که از آغاز سال 2010 قیمت ها در بازار جهانی فولاد روندی تصاعدی داشته باشند. در نتیجه توکیو استیل نیز به بازار صادرات روی آورده  چراکه بازار مسکن ژاپن همچنان در رکود به سر می برد.

این کارخانه قیمت فوریه همه محصولات خود را 33 دلار هر تن افزایش داده که با این حساب قیمت تیرآهن حدود 5 درصد رشد نموده  به 729 دلارهر تن رسیده است. همچنین قیمت پایه صادرات ورق گرم  توکیو استیل 590 دلار هر تن و تیر آهن  660 دلارهر تن  می باشد.

قیمت صادرات ورق گرم و تیر آهن افزایشی است چراکه بازار فولاد جهان روند رو به رشدی دارد.

ولی بازار مسکن ژاپن همچنان در رکود به سر می برد. چراکه هنوز پروژه های جدید آغاز به کار نکرده اند و مصرف کنندگان نیز تمایلی به خرید خانه جدید ندارند چون از وضعیت اقتصادی آینده خود اطمینان ندارند. همچنین دولت جدید ژاپن بسیاری از پروژه های ساخت و ساز دولتی را متوقف کرده و در نتیجه بر کسادی بازار مسکن افزوده است.

۳۰ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۲۲
تعداد بازدید : ۶۴۲
کد خبر : ۳,۶۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید