به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت بازار قراضه خاور دور را شوکه کرد

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- در بازار واردات قراضه خاور دور فعالیت چندانی مشاهده نمی شود و رشد سریع قیمت ها خریداران را گیج کرده است. ظاهرا رشد قیمت بیلت و قراضه باعث افزایش قیمت ها شده است.

قراضه آ3 روسیه 290 دلار هر تن سی اف آر کره است و مذاکراتی آغاز شده ولی امیدی به بستن معامله نیست. چرا که یک هفته قبل قیمت 270 تا 275 دلار بود و خریدارها انتظار این افزایش قیمت را نداشتند. کره ای ها نیز تا پیش از این به دنبال خرید در 259 دلار هر تن سی اف آر بودند.

قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن نیز 235 تا 240 دلار هر تن فوب است که بعید است مورد قبول کره ای ها قرار گیرد.

در مزایده صادراتی جدید قراضه در ژاپن قیمت نسبت به ماه قبل 28 دلار بالا رفته 232 دلار هر تن تحویل کنار کشتی ( فاس) شده و بالاترین قیمت 7 ماه اخیر است. از این رو قیمت های پیشنهادی قراضه صادراتی ژاپن نیز بالا رفت.

به گزارش ایفنا، امریکا فعلا در بازار خاور دور حضور ندارد ولی قیمت اسمی قراضه سنگین کلاس یک امریکا 300 دلار هر تن سی اف آر می باشد. در حالی که یک هفته قبل در 272 دلار هر تن سی اف آر معامله شده بود.  قابل ذکر است چون بیلت چین بالا رفته قراضه وارداتی در خاور دور فرصت افزایش قیمت را دارد.

منبع: metal expert

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸
تعداد بازدید : ۴۷۹
کد خبر : ۳۶,۸۹۴
کلیدواژه ها: قراضه پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خ

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید