به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

فولاد ارفع شگفتی ساز شد

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- شرکت آهن و فولاد ارفع در گزارش عملکرد 9 ماهه خود سود هر سهم را 244 ریال عنوان کرده که این موضوع به معنای تعدیل مثبت 2 هزار و 611 درصدی این شرکت برای امسال است.

به گزارش  چیلان ، شرکت آهن و فولاد ارفع شگفتی ساز جدید بازار سرمایه شد و سود هر سهم را ۲ هزار و ۶۱۱ درصد افزایش داد تا رکود تعدیل مثبت در گزارش های ۹ ماهه شرکت های بورسی و فرابورسی شکسته شود.

بررسی ها نشان می دهند علت اصلی این تغییر سود ۲ هزار و ۶۱۱ درصدی ناشی از تغییر ۱۱۴ درصدی سود ناویژه شرکت و همچنین کاهش ۵۰ درصدی هزینه های متفرقه به دلیل کاهش نرخ یورو بوده است.

گفتنی است، این شرکت در گزارش های ۶ ماهه خود سود هر سهم منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ را ۹ رسال پیش بینی کرده بود درحالی که در گزارش های ۹ ماهه این سود را تعدیل کرده و به ۲۴۴ ریال رسانده است.

گفتنی است، این شرکت در ۹ ماهه نخست امسال نزدیک به ۵۳۵ هزار تن شمش فولادی و بیش از ۶۴۲ تن آهن اسفنجی تولید کرده است. این میزان تولید به ترتیب بیانگر رشد ۱۶.۸۶ درصدی در تولید شمش و ۲۸.۵۴ درصدی در آهن اسفنجی است.

منبع: چیلان

 

۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۲۵۸
کد خبر : ۳۷,۶۶۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید