به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بیکاری 20 هزار کارگر ترک در روسیه

شرکت های ساختمانی ترک در روسیه پس از زیان هایی که به واسطه بحران مالی موجود در جهان متحمل شده اند، تصمیم به کاهش فعالیت های خود گرفته اند. این امر منجر به بیکاری 20 هزار کارگر ترک در دو ماه گذشته شده است.

بخش ساخت و ساز در روسیه تحت تاثیر بحران اقتصادی شدیداً دچار رکود شده است. سرمایه گذاری ها متوقف و یا لغو شده اند. بیشتر پروژه های ساختمانی به تعویق افتاده و هیچ راهی جز کاهش هزینه ها برای سرمایه گذاران باقی نگذاشته است. شرکت های ساختمانی ترک در روسیه معمولاً با بخش های خصوصی کار می کنند. چرا که دولت روسیه در دادن پروژه ها، اولویت را به شرکت های داخلی می دهد. شرکت های ساختمانی ترک در روسیه پروژه های ساختمانی زیادی از قبیل کارخانه و مجتمع های مسکونی و تجاری را به عهده گرفته اند. رئیس اتحادیه ساختمان سازان ترک اظهار داشت شرکت های ترکیه ای مشکلات زیادی در روسیه دارند. چرا که بسیاری از پروژه های ساختمانی در روسیه در حال توقف است.

وی افزود: " همه در انتظار بهبود اوضاع هستند. بسیاری از سرمایه گذاران روسی اعلام کرده اند که قادر به ادامه پروژه هایشان نیستند و از شرکت های ما که با آن ها همکاری دارند، خواسته اند که از سرعت فعالیت های خود بکاهند. این امر باعث می شود که شرکت ها کارکنان خود را اخراج کنند."

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این اتحادیه، ارزش پروژه های ساختمانی که توسط شرکت های ساختمانی ترک در سراسر جهان انجام گرفته است، به 5/19 میلیارد دلار در سال 2007 رسیده است. از این میزان بیشترین سهم در حدود 5/4 میلیارد دلار مربوط به لیبی و بعد از آن 6/3 میلیارد دلار مربوط به روسیه است. 
۲۶ آذر ۱۳۸۷ ۱۳:۱۸
تعداد بازدید : ۷۰۸
کد خبر : ۳۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید