به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سپرده 3 ماهه بانک بحران زده به نرخ 24.5 درصد

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- بانک بحران‌زده خصوصی اخیرا نرخ سود سپرده های سه ماهه خود را بیست و چهار و نیم درصد در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، یکی از بانک های خصوصی که وضعیت چندان مناسبی را نیز ندارد، به تازگی نرخ سود سپرده های خود را افزایش قابل ملاحظه ای داده است.
این بانک خصوصی که اخیراً خبرهای زیادی حول محور آن شنیده و منتشر می شود، سپرده سه ماهه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
این سپرده سه ماهه که به مناسبت دهه فجر و به همین نام در سبد محصولات این بانک قرار گرفته است با نرخ پایه بیست و چهار و نیم درصد به مشتریان عرضه می‌شود.
اگر مشتری پیش از سررسید سه ماهه بخواهد که سپرده خود را ببندد سودی معادل هفده و نیم درصد به وی پرداخت می شود.
تماس خبرنگار ما با یکی از شعبه این بانک خبر فوق را تایید می کند.
کارمندیکی که از شعبات این بانک در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه پس از مدت سه ماه چه اتفاقی برای حساب می افتد پاسخ داد که هنوز بخشنامه در این خصوص ابلاغ نشده است.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی بانکها و موسسات مالی و اعتباری حداکثر نرخ سودی را که می توانند به مشتریان پرداخت کنند ۱۵ درصد تعیین کرده است.

منبع: اخباربانک

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵
تعداد بازدید : ۶۰۴
کد خبر : ۳۸,۲۲۸
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید