به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

مشعل کارخانه اسفنجی شادگان، پایان هفته روشن می شود

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- رئیس هیات عامل ایمیدرو از روشن شدن مشعل واحد اسفنجی طرح فولاد شادگان تا پایان این هفته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهدی کرباسیان با اعلام این مطلب گفت: بهره برداری از واحدهای آهن اسفنجی سه طرح فولادی تا پایان سال،‌ جزو دعده هایی است که از سوی ایمیدرو داده شده بود به طوری که یکی از آنها (سفید دشت ) در آبان ماه امسال به بهره برداری رسید و هم اکنون در حال تولید است اما طرح های فولادی شادگان و نی ریز با مشکلاتی مواجه شدند.

 

رئیس هیات عامل ایمیدرو بیان داشت: هفته گذشته کل تجهیزات طرح های فولادی به تعویق افتاده، وارد کشور شدند و اعلام کردند که مشعل کارخانه آهن اسفنجی طرح فولادی شادگان تا پایان سال و در همین هفته روشن خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت های اروپایی و آلمانی که قرار بود میزانی از قطعات را برای این طرح‌ها به ما ارائه دهند 2ماه بدقولی کردند. این مسأله موجب شد تا زمان به بهره برداری رسیدن طرح های فوق به تعویق بیفتد. بنابراین حتی اگر خود ما نیز آنها را به راه می انداختیم، ضمانت یا گارانتی کارخانه از دست می رفت.

منبع: ایمیدرو

۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶
تعداد بازدید : ۵۲۹
کد خبر : ۳۸,۷۳۵
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید