به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

انعقاد قرارداد شرکت معدنی گل گهر با اروپایی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از انعقاد قرارداد شرکت معدنی گل گهر با اروپایی ها خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن پور افزود: تولید 3 میلیون تن فولاد که کار بسیار ارزشمند و جدیدی است و بطور کل در مجموعه شهرستان سیرجان و بردسیر در بحث سرمایه گذاری کارهای بسیار بزرگی انجام شده است، به گونه ای که سیرجان و بردسیر به بهشتی برای کارآفرینان و سرمایه گذران تبدیل شده است.

وی خطاب به سرمایه گذاران و کارآفرینان، تصریح کرد: همه سرمایه گذران و کارآفرینانی که به دنبال جای امن برای سرمایه گذاری هستند، اکنون به جرات می گویم که شهرستان سیرجان و بردسیر امن ترین مکان ها برای این مهم هستند.

حسن پور از فراهم شدن همه زیرساخت ها در حوزه انتخاباتی خود سخن به میان آورد و تصریح کرد: اکنون هر روز یک پرواز به شهرستان سیرجان داریم، همچنین بهترین وضعیت در بحث ریل و راه آهن داریم به گونه ای که هر روز دو قطار در ایستگاه این شهرستان خدمات رسانی می کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بحث جاده ها، شهرستان سیرجان در گذشته های بسیار دور به عنوان لجستیک منطقه مطرح بوده و همچنین به عنوان نقطه تجاری و شاهراه اقتصادی کشور از گذشته معروف بوده است و امروز نیز همه ورودی و خروجی های سیرجان اتوبان هستند.

وی از تصویب احداث آزاد راه «سیرجان – بندرعباس» در سال گذشته خبر داد و گفت: بزودی احداث آزاد راه «سیرجان – نطنز» و «سیرجان – بندرعباس» آغاز می شود و این یکی از پروژه های بزرگ ملی است که 70 درصد این آزاد راه را بخش خصوصی پرداخت می کند.

شایان ذکر است که این آزاد راه تنها آزاد راه استان کرمان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان        
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۲۲۸
کد خبر : ۳۹,۲۴۹
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید