به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

سرمایه گذاری هنگفت در بیت کوین

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- شرکت مادر سهام بیت کوین مستقر در نیویورک (لجرایکس) اعلام کرد روز دوشنبه شرکتهای بین المللی میامی و هیویی چین 11.4 میلیون دلار برای سهام این ارز سرمایه گذاری کردند. به گزارش ایفنا، این سرمایه گذاری به لجرایکس کمک خواهد کرد تا سیستمی منظم و شفاف جهت سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی راه اندازی کند. لجرایکس در انتظار تاییدیه رسمی کمیسیون معاملات فیوچرز است تا اولین بورس شفاف و منظم جهت معاملات آپشن بیت کوین را راه اندازی کند. در صورت تایید، موسسات شرکت کننده قادر خواهند بود از طریق لجرایکس قراردادهای دادو ستد و معاملات بیت کوین را دریافت کنند. 

طبق اظهار مدیرعامل لجرایکس این سرمایه گذاریها در مدت کمی نرم افزارهای لجرایکس را تبدیل به پایگاه امن معاملات بیت کوین کرده و در بلندمدت ما را وارد بازارهای دیگر نیز خواهد کرد.

شرکت بین المللی میامی مادر شرکتهای بین المللی بورس میامی و میاکس پیرل است که هردو بورسهای سهام تجاری کاملا الکترونیکی هستند. شرکت هیویی نیز یکی از شرکتهای تابع گروه سرمایه گذاری هیویی چین می باشد. لجرایکس اخیرا 1.5 میلیون دلار سرمایه خود را از طریق سرمایه گذاران گوگل و لایت اسپید افزایش داده است.

بیت کوین یک ارز مجازی است که می تواند در سراسر جهان مانند پول به سرعت و بطور ناشناس بدون نیاز به یک قدرت مرکزی نقل و انتقال شود. ارزش این پول در آخر هفته به بیش از 2000 دلار رسید.

منبع: REUTERS

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۵۴۰
کد خبر : ۳۹,۶۲۶
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید