به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تعرفه های آنتی دامپینگ واردات ورق به اروپا را کاهش داد

پایگاه خبری تحلیلی فولاد (ایفنا)- آمار یورومتال حاکی از آن است که واردات محصولات فولادی اصلی از کشورهایی که در پرونده های آنتی دامپینگ اروپا قرار گرفته اند در سه ماه نخست 2017 به شدت کاهش داشته است. به گزارش ایفنا، در این بین واردات ورق غیر پوششی 76 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افت داشته حدود  479 هزار تن شد. در حالی که سه ماه نخست 2016 حدود 2 میلیون تن بود.

در فوریه سال جاری یورومتال تعرفه های آنتی دامپینگی بر واردات ورق تخت از چین نهایی نمود که یک سال از زمان باز شدن پرونده آن زمان برد تا نهایی شود. همچنین در آوریل نیز بر ورق گرم چین تعرفه آنتی دامپینگ تصویب شد که تحقیقیات آن فوریه سال قبل آغاز شده بود.

همچنین در ماه آوریل این کمیسیون تصمیم گرفت بر واردات ورق گرم از برزیل، ایران، روسیه، صربستان و اوکراین تعرفه آنتی دامپینگ اعمال نکند.

این تحقیقیات که از جولای 2016 آغاز شده همچنان ادامه دارد و از ژانویه سال جاری تاکنون واردات ورق گرم از 5 کشور نیاز به دریافت مجوز مجدد در زمان ترخیص دارد.

منبع: metal bulletin

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۴۵۳
کد خبر : ۳۹,۶۴۸
کلیدواژه ها: ورق پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خری

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید