به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امروز؛ الزام تسویه حواله‌های بارگیری در پنجره واحد تجارت فرامرز

پایگاه خبری فولاد ایران - گمرک ایران اعلام کرد: از ۲۷ خرداد همه شرکت‌های حمل و نقل داخلی باید برای تسویه حواله‌های بارگیری صادرشده در پنجره واحد تجارت فرامرزی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هم اکنون امکان تسویه حواله بارگیری‌های صادر شده برای شرکت‌های حمل ونقل داخلی در پنجره واحد تجارت فرامرزی فراهم شده است.

در اجرای تفاهم نامه تبادل الکترونیک داده میان گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، امکان تسویه حواله‌های بارگیری صادر شده جهت شرکت‌های حمل و نقل داخلی فراهم شد.

شرکت‌های حمل و نقل داخلی باید با مراجعه به سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی به نشانی epl.irica.ir از منوی "تسویه حواله بارگیری" برای ثبت اطلاعات مورد نیاز و تسویه حواله‌های بارگیری اقدام کنند.

با سامانه هوشمند حواله بارگیری الکترونیک ضمن هماهنگی بیشتر بین گمرک، بندر و پایانه حمل و نقل در وقت و هزینه شرکت‌ها و صاحبان کالا صرفه‌جویی می‌شود.

در این سامانه، اطلاعات حواله بارگیری کالا توسط شرکت‌های حمل‌ونقل مستقر در پایانه وارد و به صورت بر خط توسط گمرک و اداره گارد و انتظامات جهت کنترل و ساماندهی تردد کامیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیاده‌سازی این سامانه که با هدف تبادل الکترونیکی اسناد میان گمرک و پایانه حمل‌ونقل طراحی شده است، علاوه بر مکانیزه کردن فرایندهای درب ورود و خروج کامیون‌رو، موجب افزایش سرعت و دقت در کنترل کامیون‌های ورودی و خروجی، کاهش بار ترافیکی در درب‌های عملیاتی، روان‌سازی عبور کامیون‌ها، جلوگیری از جعل احتمالی حواله بارگیری و همچنین تسریع و تسهیل کار رانندگان و افزایش رضایت آن‌ها شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۵۶۵
کد خبر : ۴۰,۰۱۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید