به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

مصر تنها خریدار فعال بیلت در بازارهای جهانی

پایگاه خبری فولاد ایران - در اغلب بازارهای بیلت فعالیت زیادی در جریان نیست چرا که تقاضای محصولات فولادی تحت تاثیر ماه رمضان در کشورهای مسلمان کاهش داشته است. به گزارش فولاد ایران،  از طرفی در آسیا فصل بارش های موسمی و رکود است و در برخی کشورهای دیگر نیز محدودیت های تجاری جدیدی مقرر شده و بر بازار تاثیر منفی داشته است.

در این بین مصری ها به افزایش موجودی بیلت انبارها ادامه دادند چون تعرفه های جدید برای واردات میلگرد از اوکراین، ترکیه و چین اوایل ماه در این کشور وضع شده  از این رو باید بیلت بخرند تا میلگرد تولید کنند. در واقع هدف این تعرفه ها حمایت از بازار داخلی مقاطع بوده ولی انتظار می رود واردات بیلت را بالا ببرد. پیش بینی شده پس از ماه رمضان تقاضای میلگرد در مصر تا 30 درصد بالا برود.

در ترکیه هم رکود تقاضای میلگرد صادراتی، موجب شده به صادرات بیلت روی بیاورند. اخیرا مصر در 405 تا 407 دلار هر تن فوب از ترکیه بیلت خرید. بیلت سی آی اس نیز در مصر 415 دلار هر تن سی اف آر است.

متوسط شاخص قیمت متال بولتین برای بیلت صادراتی سی آی اس نیز اخیرا 396 دلار هر تن فوب بوده است.

منبع: metal bulletin

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۸۵۱
کد خبر : ۴۰,۰۶۵
کلیدواژه ها: بیلت پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خر

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید