به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رشد بیش از انتظار اقتصاد انگلستان

پایگاه خبری فولاد ایران - کنفدراسیون صنایع انگلستان روز سه شنبه پیش بینی های خود در مورد رقم رشد اقتصادی این منطقه را افزایش داد. به گزارش فولاد ایران،  این افزایش نرخ رشد بیشتر ناشی از تحرکات قوی اقتصادی منتهی به اواخر سال گذشته بوده تا تغییرات اساسی در دیدگاه این کنفدراسیون. 

رقم رشد اقتصادی انگلستان برای امسال 1.6 درصد و برای سال آینده 1.4 درصد پیش بینی شده درحالیکه این آمار در ماه نوامبر به ترتیب 1.3 و 1.1 درصد بود. پیش بینی های این کنفدراسیون پیش از انتخابات سراسری 8 ژوئن صورت گرفت که در آن نخست وزیر ترزا می اکثریت آرا خود در پارلمان را بدست نیاورد و انگلستان را در یکی از بدترین بحرانهای سیاسی دهه های اخیر قرار داد.

اقتصاددان ارشد کنفدراسیون صنایع انگلستان اظهار کرد حتی با وجود پیش بینی رشد ضعیف در اوایل امسال، نشانه های مثبت اواخر سال پیش، انگیزه پیشرفت و پیشتازی را افزایش داد. پیش بینی های این کنفدراسیون همانند بانک مرکزی بر اساس یک جابه جایی ساده است چراکه این کشور در نهایت اتحادیه اروپا را ترک می کند.

انتظار می رود نرخ رشد فصلی اقتصاد انگلستان حدود 0.3 تا 0.4 درصد تا پایان سال 2018 باشد که تقریبا نصف متوسط رشد آن در سال 2013 است. طبق اظهارات خانم اسمیت، اقتصاددان ارشد کنفدراسیون اقتصاد انگلستان، درکل تغییر چندانی در چشم انداز ما به آینده صورت نگرفته است. سرعت رشد اقتصادی در سالهای آتی کمتر خواهد بود چراکه استانداردهای زندگی تحت تاثیر تورم رو به بالا قرار دارد و اقتصاد اندکی بعد از جان گرفتن تحت تاثیر عدم اطمینان در سرمایه گذاری و کسب و کار قرار می گیرد.

منبع: INDIPENDENT

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۴
تعداد بازدید : ۲۶۲
کد خبر : ۴۰,۰۸۸
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید