به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش موجودی میلگرد در کره- 29/ 11/ 1388

مرکز خدمات فولاد ایران- در پی تقاضای پایین میلگرد در کره، موجودی هفت تولید کننده اصلی در این کشور در اواخر هفته گذشته 30 هزار تا  40 هزار تن افزایش یافت وبه 330 هزار تا 340 هزار تن رسید. موجودی میلگرد به طور معمول باید 200 هزار تن باشد.

صاحبان صنایع کره تعطیلات سال نو دراین کشور و دیگر کشور های منطقه را دلیل اصلی کاهش تقاضا در این کشور می دانند که باعث افزایش موجودی میلگرد در این کشور شده است. پیش بینی می شود با توقف تولید کارخانه ها به دلیل تعمیرات در اواخر ماه جاری موجودی میلگرد کاهش یابد. تولید میلگرد هفت کارخانه بزرگ کره  از 740 تا 750 هزار تن در ماه ژانویه به 600 هزار تن در ماه فوریه خواهد رسید. کاهش روزهای کاری کارخانه ها درماه جاری به دلیل پایین آمدن تقاضای مصرف کننده های نهایی بخصوص تقاضای بخش ساختمانی است. شرایط بد آب و هوایی نیز در اواخر هفته گذشته تحویل به موقع میلگرد را برای چند روز آینده با مشکل روبرو کرده است.

با توجه به موجودی بالا و تقاضای پایین ، افزایش قیمت میلگرد هیوندایی استیل طی ماه گذشته تاثیر چندانی بر رشد قیمت ها نگذاشت. هیوندایی  به دلیل افزایش قیمت قراضه، قیمت میلگرد  قطر 10 میلیمتر خود را 43 دلار هر تن افزایش داد و به 637 دلار هر تن رساند. این در حالی بود که برخی از تولید کننده ها قیمت میلگرد را 17 تا 26 دلار هر تن کاهش دادند.

۲۹ بهمن ۱۳۸۸ ۰۸:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۲۸۳
کد خبر : ۴,۰۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید