به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

اولویت های جدید وزارت اقتصاد

پایگاه خبری فولاد ایران - وزیر اقتصاد با اشاره به اولویت‌های کاری خود در دولت دوازدهم، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را مهم‌ترین اهداف خود عنوان کرد.

به گزارش مشرق، مسعود کرباسیان با اعلام اینکه اولویت وزارت اقتصاد توسعه تولید و اشتغال است، ‌ در نخستین روز کاری خود اعلام کرد: مهم ترین اولویت کاری دولت و وزارت اقتصاد همانطور که رییس جمهوری تاکید دارد، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به گستردگی وزارت امور اقتصادی و دارایی حتی اگر به طور مستقیم هم در برخی از این امور متولی نباشیم، به عنوان مشارکت و همراهی با بقیه دستگاه ها باید کار را دنبال کنیم.

وی توجه به بازار سرمایه و جذب سرمایه خارجی را از اولویت های دیگر این وزارتخانه در دولت دوازدهم برشمرد و افزود: قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است که توجه به مالیات ها نیز از دیگر اولویت های ما خواهد بود زیرا در دولت یازدهم اتفاق خوبی در زمینه کسب درآمدهای مالیاتی افتاد و توانستیم از درآمدهای نفتی تا حدی فاصله بگیریم که این روند باید پیگیری شود.

کرباسیان با اشاره به اجرای کامل سیاست های کلی اصل ۴۴ و خصوصی سازی گفت: مردمی سازی اقتصاد از دیگر اولویت ها خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی و اَبَرطرح هایی که قرار است در قالب آن اجرایی شود، گفت: این طرح ها را با زمانبندی مشخص اجرایی خواهیم کرد.

وزیر اقتصاد با اشاره به بخشنامه امروز خود به مدیران وزارتخانه اش بیان داشت: از همین جا باز هم خواهش می کنم از فرستادن پیام های تبریک و موارد مشابه و درج پیام خودداری شود.

منبع: مشرق

۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۳۶
تعداد بازدید : ۹۵۳
کد خبر : ۴۰,۹۳۸
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید