به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

مسکو صادرات نفت خود به کره شمالی را قطع نمی کند

پایگاه خبری فولاد ایران - دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اظهار کرد مسکو عرضه تولیدات نفتی خود به کره شمالی را متوقف نخواهد کرد چراکه گفت و گو به جای تحریم تنها راه حل بحران کره شمالی است. کره جنوبی در پاسخ به آخرین آزمایش موشکی کره شمالی، پیشنهاد توقف عرضه نفت و مواد نفتی به این کشور را مطرح کرده است اما پسکوف طی یک کنفرانس خبری به خبرنگاران اعلام کرد می باسیت با پیونگ یانگ وارد مذاکره شد و باید شرایط به گونه ای باشد که وی احساس امنیت کند تا بتوانیم به راه حل مناسب برسیم. به گزارش فولاد ایران،  وی تاکید کرد مقدار عرضه فعلی نفت روسیه به کره شمالی بسیار اندک است و بنابراین تعلیق آن عملا بی فایده است.

پیونک یانگ عمده نفت مورد نیاز خود را از چین خریداری می کند و سعی در افزایش واردات از روسیه به عنوان منبع جایگزین انرژی چین دارد. اوایل هفته گذشته، کره جنوبی با توجه به دور جدید مذکرات شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه پیونگ یانگ خواستار تحریم جهانی عرضه نفت به کره شمالی شد. این پیشنهاد به دنبال انجام ششمین آزمایش موشکی کره شمالی و ادعای داشتن بمب هیدروژن این کشور مطرح شد. ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه معتقد است عقیده اعمال فشار از طریق تحریم علیه پیونگ یانگ راه حل این بحران نبوده و کلید حل این قضیه تنها اعمال فشار و تحریم نیست.  

منبع: RT Business

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۵۳۸
کد خبر : ۴۱,۲۲۶
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید