به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تاثیر منفی محدودیت واردات فولاد به امریکا بر صنایع وابسته

پایگاه خبری فولاد ایران - محدود نمودن شدید واردات فولاد به امریکا آن طور که در ظاهر به نظر می رسد مفید نبوده است. کارشناسان انجمن آهن و فولاد امریکا معتقدند گرچه محدودیت های اعمال شده در واردات فولاد از تولید کننده های داخلی امریکا حمایت می کند  ولی این سیاست تاثیری منفی بر کل اقتصاد امریکا می گذارد.

به گزارش فولاد ایران،  با واردات فولاد به امریکا بخش های مربوط به حمل و نقل جادی ای، ریلی و مسیرهای آبی داخلی همگی استفاده می شوند. حال با محدودیت شدید واردات صنایع وابسته از جمله حمل و نقل داخلی ، خودروسازی، نوردکاران فولاد و ساخت و ساز تحت تاثیر قرار می گیرند و لطمه می بینند. لازم است قبل از اعمال تعرفه های آنتی دامپینگ و محدودسازی واردات، تاثیرات منفی احتمالی بر سیستم حمل و نقل دریایی و در کل اقتصاد ملی امریکا مورد بررسی قرار گیرد.

همانطور که قبلا نیز اشاره شد تحقیقات مربوط به این که آیا واردات فولاد تحدیدی برای امنیت اقتصادی امریکاست یا خیر از طرف دونالد ترامپ 20 آوریل  مورد قبول واقع شد و نتیجه بررسی های بیشتر تا 270 روز آینده اعلام خواهد شد که اواسط ژانویه 2018 خواهد بود.

منبع: metal expert

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۴۷
تعداد بازدید : ۷۹۰
کد خبر : ۴۱,۲۶۳
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید