به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار ورق سی آی اس رو به بهبود

پایگاه خبری فولاد ایران - محدودیت عرضه باعث شده بازار ورق سی آی اس رونق داشته باشد البته هنوز برخی از خریدارها به ویژه در اروپا خیلی فعال نیستند.

به گزارش فولاد ایران،  ورق گرم روسیه نسبت به اواخر آگوست 20 تا 30 دلار رشد داشته به 605 تا 610 دلار هر تن فوب رسیده است. در خاور میانه ورق گرم کارخانه ام ام ک 600 دلار هر تن فوب به لبنان فروخته شده است. در ترکیه دو هفته اخیر قیمت های داخلی رشد زیادی داشته از این رو تمایل به واردات از سی آی اس بیشتر شده است. ورق گرم کارخانه ان ال ام ک در 620 دلار هر تن سی اف آر به ترکیه فروخته شده است.

در اروپا با توجه به این که نتیجه نهایی پرونده آنتی دامپینگ 6 اکتبر اعلام می شود خریدارها در معامله با سی آی اس محتاط تر از قبل شده اند با این حال ورق گرم اوکراین در 510 یورو هر تن سی اف آر معامله شده است. خریداران اروپا برای معامله با ترکیه در 520 تا 525 یورو هر تن سی اف آر درخواست خرید می دهند.

منبع: metal expert

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۴۸
تعداد بازدید : ۷۹۴
کد خبر : ۴۱,۲۶۷
کلیدواژه ها: ورق پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خری

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید