به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احتمال افزایش دامنه رسوایی های کوب استیل ژاپن

پایگاه خبری فولاد ایران – رسوایی اخیر کارخانه کوب استیل ژاپن در مورد داده های کیفی غلط در حال افزایش است چرا که این کارخانه اعلام کرده 9 زیر مجموعه این کارخانه و شرکت های تابعه که در خارج از ژاپن هم هستند نتوانسته اند تست های کیفی لازمه را روی محصولات انجام دهند و یا در رابطه با نتیاج آن اطلاعات دروغ داده اند. به گزارش فولاد ایران،  حال این کارخانه تخمین زده که به بیش از 500 مشتری کالای غیر استاندارد ارسال کرده است در حالی که تخمین های اولیه حدود 200 مورد بوده است.

مدیرعامل این شرکت ژاپنی اظهار داشته در حال بررسی هستند تا ببینند چطور این مسئله در شعبه های مختلف این شرکت بخصوص شعب خارج از کشور هم رخ داده است. وی خاطر نشان کرد طی دو هفته این بررسی های مربوط به این مسئله فوق انجام می گیرد و طی یک ماه نتایج آزمایشات کامل این شرکت در مورد خطاهای ایجاد شده که سیستماتیک و سراسری به نظر می رسند اعلام شود.

کوب استیل قطعات فلزی مورد نیاز صنایعی را تامین می کند که حیاتی و حساس هستند از جمله صنعت خودرو سازی، راه آهن و هواپیما سازان و سایر قطعات الکترونیکی. این شرکت در حال بررسی است تا ببیند قطعات مربوط به این خطا که بیشتر آلومینیوم و مس است دارای ریسک امنیتی هستند یا نه.

تحقیقات ادامه دارد و ممکن است تعداد بیشتری از چنین موارد اطلاعات ساختگی مربوط به استانداردها پیدا گردد. این پرونده رسوایی بر شهرت ژاپن در تولید با استانداردهای صحیح و دقیق خدشه وارد نموده است.

منبع: New York Times

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰
تعداد بازدید : ۷۹۳
کد خبر : ۴۱,۵۵۴
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید