به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

دسته گل فولاد مبارکه و زیرمجموعه مهم در عملکرد ۶ ماهه

پایگاه خبری فولاد ایران - فولاد مبارکه و زیر مجموعه مهم آن یعنی فولاد هرمزکان ، عملکرد ۶ ماهه را با تعدیل سود ۷۰ و ۶۰ درصدی همراه کردند و گل کاشتند.

 دسته گل فولاد مبارکه و زیرمجموعه مهم در عملکرد ۶ ماهه

 به گزارش ماین نیوز، در جریان انتشار عملکرد 6 ماه اول سال شرکت ها مشخص شد فولاد مبارکه و زیرمجموعه مهم آن یعنی فولاد هرمزگان جنوب ،گل کاشته اند و با تعدیل مثبت سود ، نشان از بهبود شرایط داده اند.

براساس این گزارش، " فولاد" که با سرمایه 7.5 هزار میلیارد تومانی ، سود هر سهم سال مالی جاری را 302 ریال پیش بینی کرده بود ، در پایان نیمه اول سال، این متغیر مهم را 70 درصد افزایش داد و به پیش بینی سود 538 ریالی رسید و 55 درصد از این رقم معادل 298 ریال را هم پوشش داد.

این تغییر با اهمیت که منجر به توقف نماد خواهد شد، ناشی از رشد درآمد فروش ناشی از افزایش نرخ محصولات بوده و افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته هم عمدتا به دلیل تغییر در مقدار و نرخ و محصولات است .

"هرمز" ، زیرمجموعه مهم فولادمبارکه نیز سود هرسهم سال جاری را 60 درصد بیشتر کرد و این متغیر را از 94 به 150 ریال افزایش داد و در نیمه اول سال 85 ریال را هم پوشش داد.

منبع: ماین نیوز

۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰
تعداد بازدید : ۸۹۴
کد خبر : ۴۱,۵۸۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید