به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار بیلت چین در چه حال است

پایگاه خبری فولاد ایران - کاهش تولید چشمگیر کارخانه های لیدر در چین قیمت بیلت را در بازار داخلی آن بالا برده است. انتظار می رود کاهش تولید این هفته هم ادامه یابد و شاید قیمت را بالاتر ببرد. به گزارش فولاد ایران،  در استان تانگشان کارخانه ها قیمت بیلت را 20 دلار بالا برده به 562 دلار هر تن درب کارخانه رسانده اند. اخیرا بیلت بهترین سوددهی را در بازار فولاد چین داشته است. با این که تولید فولاد به دلیل محدودیت هاي زیست محیطی اخیرا افت داشته ولی هنوز تقاضای بیلت نوردکاران بالاست. حاشیه سود بیلت 150 دلار در هر تن شده در حالی که نوردکارها بیش از 30 دلار سوددهی ندارند.

در هر حال افزایش حاشیه سود بیلت به این معنا نیست که به زودی قیمت آن کاهش می یابد. ظاهرا کارخانه های بزرگ چینی در فصل اوج آلودگی هوا باید تولید را تا 521 درصد پایین بیاورند. تا کنون چند کارخانه بزرگ هم برخی خطوط تولید را متوقف کرده اند. در این بین که برخی کارخانه ها باید تولید را 30 تا 50 درصد پایین بیاورند سایر تولید کننده ها سعی دارند تا حد توان تولید کنند چرا که فروش خوب و حاشیه سود بالایی دارند.

منبع: Metal expert

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۷۳۶
کد خبر : ۴۱,۸۱۷
کلیدواژه ها: بیلت پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خر

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید