به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

مقدمات واگذاری فولاد اکسین و صبا فولاد خلیج فارس فراهم شده است

پایگاه خبری فولاد ایران - مهمترین اقدام فولادی صندوق بازنشستگی کشوری در دوره سه ساله اخیر، فراهم آوردن مقدمات واگذاری دو واحد صنعتی وابسته به صندوق بازنشستگی یعنی فولاد اکسین و صبا فولاد خلیج فارس است.

مقدمات واگذاری فولاد اکسین و صبا فولاد خلیج فارس فراهم شده است

دکتر محمود اسلامیان، رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران که به تازگی از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری استعفا کرده است، در گفتگو با  چیلان  علاوه بر اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود قدرت خرید بازنشستگان در دوره سه ساله مدیریت خود در صندوق بازنشستگی، به وضعیت دو واحد فولادی وابسته به صندوق هم پرداخت و گفت: با توجه به تاکیدی که رئیس جمهور محترم در خصوص واگذاری بنگاه های اقتصادی تحت پوشش دولت و سازمان های دولتی دارند، در این مدت تلاش کردیم تا زمینه و مقدمات لازم برای واگذاری دو شرکت فولادی وابسته به صندوق بازنشستگی یعنی فولاد اکسین و صبا فولاد خلیج فارس را فراهم کنیم.

با توجه به اهمیت موضوع فکر می کنم مهمترین اقدام فولادی صندوق بازنشستگی کشوری در این دوره سه ساله، همین فراهم آوردن مقدمات واگذاری این دو واحد صنعتی است.

دکتر اسلامیان با تاکید بر لزوم خصوصی سازی واقعی در مقیاس گسترده در اقتصاد کشور اضافه کرد: خوشبختانه با تاکید رهبر معظم انقلاب و اصراری که رئیس جمهور محترم برای واگذاری بنگاه ها دارند، یک فرصت طلایی برای بخش خصوصی به وجود آمده که سرمایه گذاران باید از این فرصت بهره کافی را ببرند چرا که ممکن است چنین فرصتی دیگر تکرار نشود!

منبع: چیلان

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۸۷۱
کد خبر : ۴۱,۸۵۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید