به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نقدینگی قرار بود پایین بیاید، بالا رفت

پایگاه خبری فولاد ایران - روحانی آمد رئیس‌جمهور شود تا یکی از اقداماتش کاهش نقدینگی باشد، اما عملاً عکس این قضیه اتفاق افتاده است و این آماری نیست که منتقدان دولت روحانی منتشر کنند، بلکه در روزنامه اصلاح طلب اعتماد به مدیرمسئولی الیاس حضرتی و به نقل از گزارش بانک مرکزی آمده است: «براساس گزارش منتشرشده از سوی بانک مرکزی، میزان نقدینگی تا پایان شهریورماه سال جاری ١٣٨٩ هزار میلیارد تومان اعلام شده است.

این رقم نسبت به اسفندماه سال گذشته ۱۰/۹ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳/۸ درصد افزایش داشته است. به طور کلی نقدینگی کشور نسبت به خرداد ٩٢ به صورت چشمگیری رو به افزایش بوده و نسبت به رقم ٤٧٢ هزار میلیارد تومانی آن سال سه برابر افزایش را تجربه کرده است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه می‌نویسد: «مجموع بدهی بخش دولتی به بانک‌ها با افزایش ۱۶/۳ درصدی نسبت به سال گذشته به ٢٣٧ هزار میلیارد تومان افزایش یافت».

منبع: مشرق نیوز

۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶
تعداد بازدید : ۸۷۳
کد خبر : ۴۱,۸۶۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید