به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

به صورت ضعیف اما قابل تشخیص، فضای کسب و کار بهتر میشود

پایگاه خبری فولاد ایران - هدف این کانال ثروتمند کردن شماست ، شما فقط وقتی ثروتمند تر میشوید که در معرض داده هائی واقع شوید که مبتنی باشد بر راهکار و امید ، در این کانال فقط محتواهائی تولید میشود که راهكار و امید را در شما زنده نگه دارد.

 

دهها کانال و خبرگزاری وجود دارد که اخبار منفی تولید می کنند ، برای دریافت تحلیل هائی  که  امید به سرمایه گذاری را در شما نابود می کند به این خبر گزاری ها و کانال ها مراجعه کنید ، به کمک تحلیلی که به شما در حوزه کسب و کار انرژی منفی می دهد شما ثروتمند تر نمیشوید حتی اگر درست باشد که بعضا درست هم هست.

 

در این کانال به این پرداخته نمیشود که دولت تا چه اندازه فاسد است ؛ گوش مردم از این حرف ها پر است ، در این کانال به این پرداخته میشود که با توجه به همه محدودیت های موجود و فساد رایج ، چگونه می توان در کسب و کار موفق تر بود ، پرداختن به فساد دولت برای شما نان  و آب نمیشود. این خبرگزاری ها و کانال ها به شما یاد نمی دهند در کسب و کار خود چگونه موفق تر باشید.

 

رونق و رکود در ایران به قیمت نفت بستگی دارد وقتی قیمت نفت در ایران حداکثری میشود کسب و کار وارد فاز رونق میشود و وقتی نفت سقوط می کند رکود میشود ، ٨٠ درصد ریشه رونق و رکود به همین یک عامل بستگی دارد.

 

نفت از بشکه ای ١٠٥ دلار در سال ٩٢ به بشکه ای ٣٥ دلار در سال ٩٤ سقوط کرد و اکنون ٦٢ دلار است،  به صورت قطعی اقتصاد جهانی از فاز نفت ارزان ( نفت ٣٥ دلاری ) عبور کرده است،  حتی اگر نفت ٦٢ دلاری امروز به کانال ٥٠ دلار سقوط کند ما مجددا به دوران نفت ارزان ٣٥ دلاری باز نمی گردیم و این برای فضای کسب و کار ایران خبر امیدوار کننده ایست

 

به صورت ضعیف اما قابل تشخیص ، نفت ٦٢ دلاری  به  پویا تر شدن فضای کسب و کار می انجامد ، اینها نشانه های رونق نیست اما به تحقیق نشانه اقتصاد مبتنی بر نفت ٣٥ دلاری هم نیست ، اوضاع کمی و تا اندازه ای بهتر میشود!؟

محمد حسین ادیب: پژوهشگر ریسک بازار

 

@adibmh

۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸
تعداد بازدید : ۹۳۳
کد خبر : ۴۱,۸۸۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید