به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تعدیل بازار واردات بیلت ترکیه در راستای افزایش قیمتهای داخلی

پایگاه خبری فولاد ایران - فعالیت خرید بیلت از هفته پیش در بازار ترکیه آرام تر شده، تولیدکنندگان داخلی روی خرید قراضه واردتی متمرکز شده و قیمتهای پیشنهادی بالا را پذیرفته اند. در همین حال، نوردکاران به دلیل افزایش قیمت محصولات نیمه نهایی در راستای رونق بازار میلگرد، به خرید بیلت وارداتی روی آورده اند.

به گزارش فولاد ایران،  در بازار واردات، بیلت سی آی اس در قیمت 470-485 دلار در تن سی اف آر عرضه می شود که نسبت به هفته پیش بالاتر رفته است. گفته شده نوردکاران برخی معاملات تناژهای متوسط بیلت را در قیمت 470-475 دلار در تن سی اف آر انجام داده اند، این در حالی است که تولیدکندگان فولاد این روزها عمدتا روی خرید قراضه متمرکز شده اند. دست اندرکاران بازار می گویند هرچند قراضه گران شده اما با توجه به هزینه تولید میلگرد نوردکارن ترجیح می دهند بیلت وارداتی خریداری نماید. در کل پیش بینی می شود با توجه به نزدیک شدن به آخر سال روند واردات بیلت ترکیه طی دو هفته آینده آرامتر شود.

در بازار داخلی ترکیه قیمت بیلت بسته به منطقه به 505-510 دلار در تن تحویل درب کارخانه رسیده درحالیکه این قیمت هفته گذشته در سطح 485-495 دلار در تن تحویل درب کارخانه بوده است، دلیل این افزایش قیمت بهبود روند تقاضای میلگرد در بازار اعلام شده است. حدود 5 هزار تن بیلت در مرمره در قیمت 500 دلار در تن تحویل درب کارخانه پیش خرید شده و تولیدکنندگان اسکندرون قیمت 505-510 دلار در تن را ترجیح می دهند درحالیکه عرضه در بازار ازمیر در سطح 500-505 دلار در تن تحویل درب کارخانه اعلام شده است.

منبع: metal expert

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۰۱
تعداد بازدید : ۹۱۱
کد خبر : ۴۱,۸۸۵
کلیدواژه ها: بیلت پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خر

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید