به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار شناور سنگ آهن

پایگاه خبری فولاد ایران - افزایش فعالیت خرید سنگ آهن باعث شد روند بازار پس از ثبات اواسط هفته در آخر هفته کمی تکان بخورد. به گزارش فولاد ایران، روز جمعه قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد به 62.75 دلار هر تن خشک سی اف آر شمال چین رسید که 95 سنت افزایش روزانه و 5 سنت میانگین افزایش هفتگی را شاهد بود. با توجه به رونق فولاد در بازار داخلی چین، خریداران ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز خود را در سطح قیمتهای فعلی خریداری نمایند. کارخانه های تولید فولاد در شمال چین تولید خود را کاهش داده اند و کارخانه های جنوبی با حداکثر ظرفیت در حال تولید و خرید مواد اولیه هستند. از طرف دیگر، بی ثباتی در بازار سنگ آهن باعث شده تا برخی سیاست انتظار و مشاهده تا روشن شدن وضعیت بازار را در پیش بگیرند.

قیمت بیلت نیز در بازار تانگشان در روز جمعه 570 دلار در تن بود که نسبت به میانگین کل هفته بالاتر رفته بود اما قیمت میلگرد در بازار شانگهای 548 دلار در تن بود که نسبت به میانگین قیمت هفتگی کاهش داشت.

منبع: platts

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۲۶
تعداد بازدید : ۸۵۰
کد خبر : ۴۱,۹۰۳
کلیدواژه ها: سنگ آهن پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید