به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

خریداران نوپای بیت کوین خود را آماده کنند!!

پایگاه خبری فولاد ایران –  برخی تحلیلگران انگلیسی بر این باورند که کسانی که بر روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنند باید خود را آماده از دست دادن پولشان نمایند. هفته های اخیر ارزش این پول دیجیتال به شدت رشد داشته  و بسیاری از سرمایه گذاران نوپا را به این بازار جذب کرده و آن ها را امیدوار کرده از این ارز دیجیتال پول خوبی به دست آورند.

به گزارش فولاد ایران،  ولی کارشناسان هشدار داده اند این روند رشد ممکن است موقتی باشد و تنها حبابی شکل گرفته باشد و با ترکیدن آن یک تراژدی برای سرمایه گذاران جدید رخ دهد. اطلاعات زیادی در مورد نحوه تغییرات قیمت وجود ندارد و ممکن است تنها به سقوطی شدید منجر شود و این سرمایه گذاران را با جیب خالی تنها بگذارد. چرا که بیت کوین در واقع کالایی با نوسانات بالاست و نمی توان تنها به عنوان یک ارز به آن نگاه کرد.

در این راستا کارشناسان هشدار داده اند که از آنجایی که میزان عرضه بیت کوین ثابت است عجیب نیست اگر خود را آماده از دست دادن پولمان بنماییم.

بسیاری از تحلیلگران اقتصادی قانونگذاران دولتی را سرزنش کرده اند که چرا به بیت کوین اجازه داده شده با محدودیت های کم به کار خود ادامه دهد چرا که در سطح جهان دامنه فعالیت خلاف کاران را گسترده تر کرده است چون امکان مبادلات پنهانی در آن وجود دارد. امکان تجارت مواد مخدر و اسلحه با  بیت کوین راحت تر  شده است.

منبع: independent

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۶
تعداد بازدید : ۷۵۵
کد خبر : ۴۲,۲۳۶
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید