به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

روسیه و چین بیت کوین را سرنگون خواهند کرد!!

پایگاه خبری فولاد ایران –  بانک دانمارکی ساکسو پیش بینی کرده با توجه به تمایلات روسیه و چین برای سرنگون کردن بیت کوین این ارز دیجیتال تا سال آینده سقوط خواهد کرد. این موسسه به پیش بینی های بی پروایی که هر دسامبر منتشر می کند معروف است.

این موسسه برآورد کرده بیت کوین سال 2018 به 60 هزار دلار می رسد و سرمایه در گردش بازار آن از یک هزار میلیارد دلار بیشتر خواهد شد. پس از آن روسیه و چین به کمک هم به بیت کوین حمله خواهند کرد. در واقع سال های اخیر رشد ارزش بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتال یکی از مهم ترین پدیده های بازارهای مالی دنیا بوده است. این موسسه بانکی رشد بیت کوین را انکار نمی کند ولی معتقد است تا پایان سال 2018 روسیه و چین حمله سنگینی به این ارز خواهند داشت تا آن را سرنگون کنند. پس از آن سال 2019 ارزش بیت کوین به 1000 دلار بر می گردد.

به گزارش فولاد ایران،  پایان سال 2016 ساکسو پیش بینی درستی در مورد رشد ارزش بیت کوین داشته و ادعا کرده بود ارزش بیت کوین نسبت به 70 دلار سال گذشته تا 3 برابر رشد خواهد کرد. ولی موفق نشد پیش بینی درستی در مورد گستردگی این رشد داشته باشد به طوری که رونق 1900 درصدی آن را به 19 هزار دلار رساند.

چین در واقع حمله به بیت کوین را آغاز کرده  چرا که عرضه سکه های اولیه بیت کوین ( ICOs) را ممنوع کرده است. همچنین در سپتامبر جاری تبادل بیت کوین در بورس را ممنوع کرد چون دیدند که از بیت کوین برای خارج کردن پول از کشور استفاده می شود. ولی چین 90 درصد تجارت بیت کوین را از دست داد. با این خبر ارزش بیت کوین افت داشت ولی به سرعت شروع به رشد مجدد نمود.

در روسیه تجارت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هنوز تحت مقررات خاصی نیستند و به دستور ریاست جمهوری روسیه از جولای سال آینده مقررات مربوط به بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال اجرا خواهد شد.

وزیر دارایی روسیه بر این باور است  شکل گیری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باید غیر قانونی اعلام شود چون مشابه هرم های مالی است که در روسیه غیر قانونی می باشد ولی با این حال خرید بیت کوین در قوانین روسیه مجازاتی ندارد.

منبع: rt.com

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۷
تعداد بازدید : ۸۷۳
کد خبر : ۴۲,۲۳۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید