به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

دولت چین نگران رشد سریع صندوق های پوشش ریسک

پایگاه خبری فولاد ایران - قانوگذاران امنیتی چین نگران رشد سریع بازار صندوق های پوشش ریسک ( Hedge-fund) هستند و در حال بررسی 10 پرونده تخطی از مقررات می باشند. صندوق پوشش ریسک یک نوع ابزار جایگزین برای سرمایه گذاری مستقیم در بورس است و از مجموعه‌ای از صندوق ها تشکیل شده که ممکن است چندین استراتژی مختلف به کار گرفته شود تاسود بیشتری نصیب سرمایه گذاران صندوق شود

به گزارش فولاد ایران، صنعت مدیریت پول  چین که به سرعت در حال رشد است شامل صندوق های سرمایه گذاری بخش خصوصی است که از سرمایه گذاران ثروتمند سرمایه را دریافت کرده  با استفاده از استراتژی های صندوق های پوشش ریسک با آن کار می کنند. عملکرد صندوق های پوشش ریسک با شرکت های تعاونی سرمایه گذاری در بازار بورس فرق می کند.

در این بین مشاهده شده مقررات مربوط به صندوق های پوشش ریسک ضعف های زیادی دارد که موجب شده امکان استفاده از پول های غیر قانونی و یا داده های غلط بالا برود. این داستان از آن جا حساس شد که دولت چین به دنبال محدود سازی خطراتی افتاد که وضعیت مالی اقتصاد آن را تهدید می کرد. از طرفی چین در تلاش است بازار مالی خود را به روی شرکت های خارجی باز تر کند.

تا پایان نوامبر سال جاری 8294 صندوق پوشش ریسک حدود 348 میلیارد دلار در این بازار در چین سرمایه گذاری کرده اند و این صنعت از سال 2004 که شروع به کار کرد رشد خوبی داشته است.

منبع: Bloomberg

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲
تعداد بازدید : ۷۹۰
کد خبر : ۴۲,۲۵۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید