به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

روند رقابت در بازارهای سهام آسیا طی سال 2018

پایگاه خبری فولاد ایران - تنها دو هفته تا شروع سال جدید باقی است و به نظر می رسد اکثر مدیران صندوق های بورسی در سرتاسر دنیا یک نظر مشترک دارند: رقابت در بازار سهام آسیا در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. به گزارش فولاد ایران، آنها می گویند قدرت بازار سهام به رشد اقتصادی منطقه و افزایش درآمد شرکتها طی 12 ماه آتی بستگی دارد. موج رقابت در بازارهای سهام سرتاسر دنیا در اکثر روزهای سال 2017 در جریان بود طوریکه تا پایان نوامبر شاخص کل سهام دنیا 22 درصد رشد نشان داد، این در حالی است که شاخص سهام کشورهای آسیایی شاهد رشد قویتر 29 درصدی طی این دوره بود. جی پی مورگان، بلک راک و ولیوپارتنرز از سرمایه گذارانی هستند که امید به ادامه رونق بازار سهام آسیا دارند.

کیلی چانگ مدیر ارشد صندوق ولیوپارتنرز می گوید نظر کلی ما در مورد بازارهای آسیا، بخصوص کشورهای آسیای میانه مثبت است. بطور مثال، شرکتهای هنگ کنگ و چین همچنان درآمد خوبی دارند و شاخص خرید سهام در چین هنوز بالای 50 است که احتمال افزایش آن در سال آینده بسیار بالاست.

کری گریک تحلیلگر صندوق سرمایه گذاری جی پی مورگان نیز با ارائه چشم انداز روشن بازارهای سهام کشورهای درحال توسعه و کشورهای آسیایی اظهار کرد ما می بایست بجای تمرکز روی منطقه یا بخشی خاص سرمایه گذاری خود را در سرتاسر دنیا گسترش بدهیم. چانگ معتقد است درحال حاضر بزرگترین خطر در کمین بازار سهام تورم است و اظهار می کند افزایش تورم احتمال افزایش نرخ بهره توسط بانکها را بیشتر کرده موجب سقوط ارزش سهام خواهد شد. این خطر نه تنها در آسیا بلکه در تمام بازارهای سهام دنیا مصداق دارد و با توجه به اینکه درحال حاضر نرخ تورم  شاخص قیمت مصرف کننده به کف رسیده، احتمال بالا رفتن آن در اقتصادهای برتر مثل امریکا و چین وجود دارد. خانم چانگ پیش بینی می کند فدرال رزرو در سال 2018 سه بار نرخ بهره را بالا ببرد. وی می گوید تا زمانیکه فدرال رزرو این تصمیم را عملی نکرده بازارهای سهام می توانند با خیال آسوده به فعالیت خود ادامه بدهند.

منبع: cnbc

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۹۱۳
کد خبر : ۴۲,۲۶۰
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید