به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تعرفه صادرات قراضه چین ثابت می ماند

پایگاه خبری فولاد ایران - به دنبال اخبار منتشر شده در مورد اعمال معافیت های مالیاتی برای تعرفه های صادراتی فولاد و قراضه چین، گمرک این کشور اعلام کرده تعرفه صادرات قراضه را تغییر نداده و همچون قبل 40 درصد است. جمعه اخیر دولت چین اعلام کردکه تعرفه های صادرات محصولات فولادی خود را تغییر داده و در مواردی حذف می کند چرا که فضای تجارت خارجی تغییر کرده است. به گزارش فولاد ایران، این اعلامیه دولت چین کارشناسان صنعت فولاد چین را متعجب ساخت  و در رابطه با وضعیت ساختار تعرفه های صادراتی دچار سردرگمی شدند. تا این که گمرک چین دوشنبه اعلام کرد تعرفه صادرات قراضه تغییر نخواهد کرد و به ابهامات ایجاد شده در این زمینه پایان داد.

مقامات مسئول در چین سعی دارند مصرف داخلی قراضه را بالا ببرند و کاهش تعرفه صادراتی آن با اهداف دراز مدت صنعت فولاد آن در تناقض خواهد بود.

انتظار می رود چین تا سال 2025 حدود 200 تا 300 میلیون تن قراضه تولید کند و تا سال 2030 این رقم به 320 تا 350 میلیون تن خواهد رسید.

منبع: steel mint

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵
تعداد بازدید : ۹۱۸
کد خبر : ۴۲,۲۶۱
کلیدواژه ها: قراضه پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خ

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید