به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کنترل ظرفیت تولید فولاد در چین جدی تر می شود

پایگاه خبری فولاد ایران – مسئله مازاد ظرفیت تولید داستانی دنباله دار و قدیمی در صنعت فولاد چین است و حال به نظر می رسد دولت چین تصمیمات جدی تری برای مقابله با این مشکل و جهت افزایش کارایی صنعت فولاد آن در دست دارد.

به گزارش فولاد ایران، آخرین خبر ها حاکی از آن است که راه کارهای جدید جایگزینی ظرفیت های تولید در صنعت فولاد چین از  ژانویه امسال اجرایی شده و این طور هستند که در پکن و استان های تیانجین، هبی، شانگهای، ژیانگسو و ژجیانگ و 8  شهر در استان گوانگدونگ که از نظر زیست محیطی حساس هستند به ازای هر تن افزایش ظرفیت تولید فولاد باید حداقل 1.25 میلیون تن از ظرفیت تولید فرسوده آن تعطیل شود. سایر نقاط جایگزینی یک به یک خطوط تولید فرسوده و جدید خواهند داشت.

بدین ترتیب کارخانه هایی که به دنبال راه اندازی خطوط تولید جدیدند باید از خطوط تولید قدیمی خود نیز بکاهند. همچنین باید کوره های بلند و تجهیزات زغال سوز را تعطیل کرده از کوره های قوس الکتریکی استفاده کنند.

همچنین کارخانه هایی که خطوط تولید غیر قانونی خود را بسته اند و از حمایت مالی و سیاسی دولت استفاده  کرده اند اجازه راه اندازی خط تولید جدید ندارند.

از طرفی مناطقی که نتواسته اند به اهداف قبلی کنترل ظرفیت تولید دست یابند نمی توانند از ظرفیت های جایگزینی مناطق دیگر استفاده کنند.

منبع: steelmint

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۴۸
تعداد بازدید : ۷۵۷
کد خبر : ۴۲,۵۳۳
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید