به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چالش‌های امنیتی بانکداری الکترونیک در کشور جدی است

پایگاه خبری فولاد ایران –وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نقایص امنیتی بانکداری الکترونیک در کشور را جدی دانست و از اندیشمندان این حوزه خواست در این رابطه تدبیر اساسی کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد آذری جهرمی که صبح امروز در همایش بانکداری الکترونیک سخنرانی می‌کرد وجود حفره‌های امنیتی در سیستم بانکداری الکترونیک کشور را جدی دانست و گفت:‌در این رابطه گزارش‌های متعددی از برداشت پول و سرقت‌های مجازی از حساب‌های اشخاص داشته‌ایم.

وی افزود: حجم شکایات به دستگاه‌های نظارتی و پلیس زیاد است و وقتی که این دستگاه‌ها به دلیل حجم بالای شکایات قادر به مقابله و رفع مشکل نباشند به دستگاه‌های فناور‌ستیز تبدیل خواهند شد.

وی تأکید کرد: از نظام بانکی و اندیشمندان و کارشناسان این بخش می‌خواهم جداً‌ برای این مشکل فکری کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اقتصاد دیجیتال بخشی از برنامه دولت و مجلس است هم اکنون تدوین پیش‌نویس سند دیجیتال آماده شده و ظرف یک ماه آینده آن را به دولت ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم لحاظ نظر اندیشمندان صنعت بانکداری و الکترونیک را در تدوین این سند داشته باشیم.

منبع: فارس

۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵
تعداد بازدید : ۲۸۱
کد خبر : ۴۲,۶۱۴
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید