به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بیت کوین آماده سقوط 90 درصدی باشد!!

پایگاه خبری فولاد ایران –  تحلیل گران بر این باورند که بازار بیت کوین باید منتظر یک سقوط تاریخی باشد. گرچه نمی توان به طور قطع گفت این سقوط یک مرتبه و ناگهانی خواهد بود یا روند نزولی تدریجی و آرامی خواهد داشت ولی در هر صورت در راه است.

به گزارش فولاد ایران، پیتر بوکوار که یکی از کهنه کارهای بازار سهام امریکا و مدیر ارشد سرمایه گذاری گروه مشاوره بلیکلی می باشد مطمئن است که این ارز دیجیتال در حبابی غول آسا قرار دارد و هوای داخل این حباب در حال نشتی دادن است.

وقتی وضعیتی مشابه رخ می دهد انتظار می رود که ارزش و قیمت آن به نقطه آغازین خود برگردد. از این رو برآورد شده بیت کوین در خطر سقوط 90 درصدی از ارزش فعلیش قرار داشته باشد  و آن را یک حباب کلاسیک خوانده اند.

به نظر بوکوار عجیب نخواهد بود اگر ارزش بیت کوین طی یک سال آینده به هزار تا سه هزار دلار برسد. این سطح قیمتی است که بیت کوین 12 ماه قبل داشت. در حالی که این روزها بالای 11 هزار دلار هم شده است.

به نظر بوکوار سقوط بیت کوین با توجه به افزایش سطح نرخ بهره در سطح جهان رخ خواهد داد. وی بانک های مرکزی از جمله فدرال رزرو امریکا را مقصر دانسته و اظهار داشت رشد سریع بیت کوین به دلیل سیاست های پولی ساده گیرانه آن ها بوده که برای کاهش اثرات بحران مالی جهانی وضع کرده بودند.

به نظر وی اگر سیاست های پولی وابسته به بسته های محرک اقتصادی در سطح جهان نبود شاید ارز های دیجیتال هم شکل نمی گرفتند.

وقتی که این ارزهای دیجیتال سقوط کنند رفتار سرمایه گذار ها نیز نسبت به دارایی های در معرض ریسک تغییر خواهد کرد. به نظر وی با ترکیدن حباب بیت کوین بازارهای سهام  هم آسیب هایی می بینند ولی بیشتر جنبه روانی خواهد داشت و به اصول پایه اقتصاد ربط نخواهد داشت.

منبع: CNBC

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۵۱
تعداد بازدید : ۶۳۷
کد خبر : ۴۲,۶۳۰
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید