به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

آسیا سرزمین موعود تجارت تجهیزات دفاعی

پایگاه خبری فولاد ایران - افزایش تهدیدات ژئوپولیکی در منطقه آسیا ممکن است دولت های منطقه را وادار به ارتقای توانایی نظامی خود کند که این می تواند خبر خوبی برای شرکت های تجاری تجهیزات دفاعی مثل "لاکهید مارتین" باشد. به گزارش فولاد ایران، ریک ادواردز، معاون اجرایی لاکهید مارتین اینترنشنال روز سه شنبه در کنفرانس نمایشگاه سنگاپور به خبرنگاران اظهار کرد "افزایش تهدیدات در منطقه آسیا قطعی خواهد بود. ما شاهد برنامه ریزی بودجه در اکثر کشورها هستیم و من فکر می کنم بازار تجهیزات نظامی طی سالهای آینده با تحریک سیاستهای بین المللی، بازار قوی و نیرومندی خواهد بود."

در کل هزینه تجهیزات دفاعی آسیا در سال گذشته کاهش داشت اما پیش بینی ها حاکی از افزایش سهم بودجه اختصاصی به این قضیه طی سالهای آتی است. به عنوان مثال، ژاپن بودجه دفاعی سالانه خود را در ماه دسامبر تصویب کرد که بالاترین رقم در طول سالهای اخیر بوده است. چین و هند نیز سهمیه بودجه نظامی خود را افزایش دادند.

کره شمالی 23 موشک طی 16 آزمایش خود در سال 2017 پرتاب کرد که باعث افزایش تنش در منطقه ای شد که درگیر اختلافات ارضی در دریای چین جنوبی و همینطور درگیری های مرزی بین چین و هند است. ادواردز اظهار کرد تقاضا برای جت های جنگنده F-35 در این منطقه بسیار بالا بوده ضمن اینکه عرضه هایی نیز به بازار استرالیا، کره جنوبی و ژاپن صورت گرفته است. وی افزود احتمال درخواست جت های F-35 از جانب سایر کشورها نیز بالاست و برخی از کشورها مثل سنگاپور در حال بررسی امکان خرید این جت ها هستند.

منبع: CNBC

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۰۷
تعداد بازدید : ۵۳۶
کد خبر : ۴۲,۸۸۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید