به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افت رشد اقتصادی امریکا در دو سال آینده

پایگاه خبری فولاد ایران – طبق اظهار رابرت کاپلان رییس بانک فدرال رزرو دالاس، ممکن است امریکا طی امسال رشد اقتصادی اندکی را تجربه کند اما رشد اقتصادی آن در سال آینده و همینطور سال 2020 ناچیز خواهد بود. به گزارش فولاد ایران،  کاپلان در کنفرانس تجاری فرانکفورت اظهار کرد "امریکا در سال 2018 رشد اقتصادی قوی خواهد داشت. امریکا وارد مرحله اشتغال کامل و یا در آستانه رسیدن به آن است، ما انتظار داریم سطح بیکاری طی امسال به زیر 4 درصد برسد." وی افزود فدرال رزرو مایل به برطرف کردن تدریجی سیاستهای انبساطی و افزایش نرخ بهره در سه مرحله است همانطور که در سال 2017 نیز نرخ بهره را در سه مرحله افزایش داد. کاپلان گفت نوسانات اخیر بازار برای تغییر سناریو پایه به اندازه کافی نبوده هرچند وی هوشیارانه تاثیرات احتمالی این رویدادها را بر اقتصاد واقعی مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

کاپلان که از اعضای بدون رای در کمیته سیاست گذاری فدرال است توضیح داد که حذف هرگونه از سیاستهای محرک بازار به تدریج و با احتیاط و بدون هیچ پیش فرضی در مورد نرخ بهره خواهد بود. بورس امریکا بدترین روزهای خود را طی این هفته داشت و سهام داو جونز بیشترین افت روزانه را تجربه کرد. جرقه این افت را نگرانیهای افزایش تورم و امکان مجبور شدن فدرال رزرو به اخذ تصمیمات سریع محدودیتی زد هرچند طی چند روز اخیر شاهد بازگشت آرامش به بازار و بهبود اوضاع بودیم.

منبع: rt

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۵۷۰
کد خبر : ۴۲,۸۹۸
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید