به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احیاء مناطق عظیم نفتی دو عضو اوپک

پایگاه خبری فولاد ایران – دو کشور عضو اوپک طی امسال دو منطقه عظیم نفتی خود را احیاء خواهند کرد تا تاثیر آن را در برنامه محدودیت تولید تحت آزمایش قرار دهند. به گزارش فولاد ایران،  پاتریک پوینان مدیر اجرایی شرکت توتال اس آ اظهار کرد که روند تولید را در دو پروژه به اصطلاح بزرگ کائومبو آنگولا و اوجینا در نیجریه آغاز خواهد کرد. مجموع نفت تولید ایندو منطقه 430 هزار بشکه در روز خواهد بود که به این ترتیب مجموع تولید اعضای اوپک در گینه و گینه استوایی افزایش خواهد یافت.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت بیش از یک سال است که تولید نفت را محدود کرده تا ذخایر نفت را به حد قابل قبول برساند و نتیجه آن افزایش 18 درصدی قیمت نفت طی سال 2017 بوده است. طبق آخرین اطلاعات مربوط به سطح تولید نفت در آنگولا و نیجریه، افزایش تولید ایندو منطقه طی امسال می تواند موجب تعدی ایشان از طرح مورد توافق با سازمان اوپک باشد.

منبع: Bloomberg

 

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۵۰
تعداد بازدید : ۵۵۹
کد خبر : ۴۲,۸۹۹
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید