به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

آیا تعرفه های وارداتی امریکا، هند را تهدید می کند؟

پایگاه خبری فولاد ایران - تولید کننده های فولاد در هند نگران تعرفه وارداتی 25 درصدی امریکا بر فولاد آن شده اند. در حال حاضر امریکا 16 مورد از محصولات فولادی هند را از این تعرفه ها معاف کرده از جمله ورق گرم، ورق سرد،  ورق تخت طول های خاص  و محصولات فولادی مقاوم در مقابل خوردگی از این جمله اند. البته این محصولات فولادی هند به امریکا چندان صادر نمی شده است.

به گزارش فولاد ایران، انجمن تولید کنندگان فولاد هند معتقد است راهکارهای تجاری دولت امریکا غیر منطقی هستند.

در کل هند صادرات فولاد زیادی به امریکا ندارد از این رو تعرفه های وارداتی امریکا تاثیر مستقیمی بر هند نمی گذارد. سال گذشته هند تنها 2.42 درصد از بازار واردات فولاد امریکا را در دست داشت. ولی تاثیر غیر مستقیم این تعرفه ها بر هند بزرگ خواهد بود چون صادرکننده های بزرگ فولاد به امریکا از جمله کره، ژاپن و ویتنام که با مازاد عرضه روبرو خواهند شد به دنبال بازارهای جایگزین خواهند گشت. از آنجایی که هند توافق نامه تجارت آزاد با ژاپن، کره و سایر کشورهای حوزه آسه آن دارد، بازار فولاد هند را مازاد واردات فولاد از این کشورها تهدید می کند.

منبع: Yieh

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۴۵۰
کد خبر : ۴۳,۲۵۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید