به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

درخواست وزارت فناوری اطلاعات چین برای ایجاد استانداردهای رسمی بلاک چین

پایگاه خبری فولاد ایران - وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چین به طور رسمی برای بلاک چین استاندارد تعیین می کند.

به منظور بهبود توسعه فناوری بلاک چین و فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) در چین، استانداردهایی از طرف دولت تعریف خواهد شد.

طبق اعلامیه‌ای که روز گذشته منتشر شد، در حال حاضر وزارت آی‌تی چین اقدامات اولیه را به عمل آورده است. برای بررسی نحوه ایجاد چهارچوب های لازم، یک سمینار تحقیقاتی در چین برگزار شده است.

این اقدام از طرف موسسه استاندارد الکترونیکی چین پیشنهاد شده و با رسیدگی وزارت IT یک کمیته خاص برای هدایت آن تشکیل داده می شود.

گفته شده که در حال حاضر سازمان استانداردهای بین المللی بزرگ در چین، مشغول بررسی و سنجش موضوع «فناوری DLT» است تا چین از پیشرفت بلاک چین عقب نماند.

هم اکنون چین عضو کمیسیون TC 307 تحت نظارت سازمان بین المللی استاندارد است. این کمیسیون بر چهارچوب کاربردهای بلاک چین در تایید هویت و قراردادهای هوشمند متمرکز شده است.

در حال حاضر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چین مشغول بررسی استانداردهای منحصر فرد برای این کشور است.

طی یک سال اخیر کشور چین فعالیت های مرتبط با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، اعم از عرضه اولیه سکه، و تریدینگ را محدود کرده است. اما طرح مذکور همچنان با موضع مثبت این کشور نسبت به بلاک چین مطابقت دارد.

بیانیه حاضر چند روز پس از برگزاری بزرگترین کنفرانس سیاسی سالانه در چین منتشر شد. بسیاری از مشاوران و کارشناسان در این کنفرانس پیشنهاد کردند که کشور چین باید سخت گیری های خود را نسبت به این فناوری کاهش دهد و راهنمایی ها و مقرراتی را ارائه نماید که توسعه فناوری بلاک چین را آسان تر میکنند.

منبع: ارز دیجیتال

 

۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶
تعداد بازدید : ۹۲۰
کد خبر : ۴۳,۳۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید