به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

آغاز تولید آزمایشی گندله ۵۵۰ هزار تنی صبانور

پایگاه خبری فولاد ایران - در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بزرگترین کارخانه تولید گندله در غرب کشور با تکیه بر توان مهندسان جوان ایرانی بصورت آزمایشی راه اندازی شد.

این کارخانه با اشتغال زایی ۸۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر به طور غیرمستقیم و با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تن گندله در سال میتواند ارزش افزوده بیشتری را ایجاد کند.

با تاکید محمد کلانتری مدیرعامل شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور حفظ محیط زیست و توسعه فضای سبز در اولویت کار قرار گرفت از اینرو کاشت دو هزار انواع نهال در وسعتی به مساحت ۲/۴ هکتار در هفته منابع طبیعی در کارخانه گندله و کنسانتره این شرکت به انجام رسید. وی در گفتگویی گفت: شرکت صبانور بعنوان اولین شرکت معدنی در ایران آمادگی ایجاد معدنکاری سبز دارد و در این راستا احیاء و بازسازی بخش های استخراج شده معدن باباعلی را با هماهنگی اداره منابع طبیعی استان همدان در دستور کار خود دارد.

منبع: چیلان

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰
تعداد بازدید : ۸۹۸
کد خبر : ۴۳,۳۲۱
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید