به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ژاپن به دنبال خریداران جدید قراضه در آسیا

پایگاه خبری فولاد ایران - از آنجایی که اخیرا کره ای ها به دلیل افزایش موجودی فولاد انبارهای خود خرید قراضه از ژاپن را به شدت کاهش داده ند، ژاپنی ها نیز در بازار جنوب آسیا به دنبال مشتری جدید برای قراضه خلوص پایین خود هستند. از آنحایی که قیمت قراضه ژاپن از امریکا پایین تر است فعالان بازار امیدوارند در کشورهایی چون بنگلادش یا هند ژاپن موفق به فروش قراضه خود شود. قیمت فعلی قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن 308 دلار هر تن فوب است در حالی که در هند قراضه وارداتی سنگین کلاس یک امارات 380 تا 385 دلار هر تن سی اف آر و در بنگلادش قراضه برزیل 385 دلار هر تن سی اف آر است.

به گزارش فولاد ایران،  کره جنوبی که بزرگترین وارد کننده قراضه ژاپن است حدود 50 درصد بازار صادرات قراضه ژاپن را در دست دارد ولی از ماه گذشته از کاهش حجم واردات قراضه خبر داد. تقاضای میلگرد در کره ضعیف شده و قیمت قراضه در بازار داخلی آن نیز ارزان تر شده از این رو طبیعی است که تمایل به واردات قراضه از ژاپن کم شود.

منبع: steel mint

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۲۶۸
کد خبر : ۴۳,۵۷۹
کلیدواژه ها: قراضه پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خ

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید