به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

هشدار مجدد ترامپ درباره تعطیلی دولت فدرال آمریکا

پایگاه خبری فولاد ایران - رئیس جمهوری آمریکا در مورد تعطیلی مجدد دولت فدرال این کشور در ماه سپتامبر در صورت تصویب نشدن بودجه مربوط به ساخت دیوار مرزی، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با سناتورهای جمهوریخواه و مقامات کاخ سفید تهدید کرد در صورتی که بودجه کاملی برای ساخت دیوار در مرز با مکزیک دریافت نکند، دولت را تعطیل خواهد کرد.

ترامپ از طرح سنا برای ارائه ۱.۶ میلیارد دلار برای تأمین بودجه ساخت دیوار در امتداد مرز مکزیک - آمریکا ناخرسند است و خواستار دریافت ۲۵ میلیارد دلار برای تکمیل این پروژه است.

ساخت دیوار مرزی برای جلوگیری از ورود مهاجران مکزیکی به خاک ایالات متحده از وعده های انتخاباتی ترامپ بوده اما با این حال این طرح به علت پرهزینه بودن با انتقاداتی مواجه است و شروع آن هنوز آغاز نشده است.

پیشتر ترامپ در سخنرانی‌های متفاوت خود تأکید داشت که دولت مکزیک هزینه ساخت دیوار مرزی بین دو کشور را پرداخت خواهد کرد اما مقامات مکزیک بارها چنین اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا را رد کرده‌اند و گفته اند که حاضر به پذیرش هزینه دیوارکشی در مرز با آمریکا نیستند.

خبرگزاری رویترز پیش از این به نقل از مقامات اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا گزارش داده بود که ساخت دیواری به طول بیش از ۶۰۰ کیلومتر در مرز مشترک آمریکا و مکزیک نزدیک به ۱۱ میلیارد دلار هزینه همراه خواهد داشت.

منبع: مهر

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۷۲۲
کد خبر : ۴۴,۲۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید