به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چرا رهبر کره شمالی ناگهان از برنامه هسته ای خود گذشت

پایگاه خبری فولاد ایران -  آیا می دانید چرا رهبر کره شمالی ناگهان از برنامه هسته ای خود گذشت و دست دوستی به سوی جامعه جهانی دراز کرد؟

 

بنا به نوشته خبرگزاریهای معتبر جهانی، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای بازدید از یک پروژه به یکی از سواحل کره شمالی رفته بود.

او در حالی که در ساحل قدم می زد، می بیند پیرمرد و پیرزنی از ساحل خزه دریایی جمع آوری می کنند. او از همراهان خود می پرسد که آنها دارند چکار می کنند؟؟ به او می گویند که مردم از شدت فقر خزه های دریایی را به خانه برده، می پزند و می خورند!! کیم جونگ اون که شوکه شده بود بازدید خود را متوقف می کند و همانجا تصمیم می گیرد سرزده پیاده به سمت شهر برود تا وضع اقتصادی مردم را با چشمان خودش ببیند.

 

 خبرگزاریها نقل کرده اند که کیم جونگ اون پس از پیاده روی در شهر، گفتگو با مردم، سرزده وارد چندین خانه شدن، کنار خیابان روی جدول می نشیند و از فقر و بدبختی مردمش شروع می کند به هق هق گریه شدید!

 

او سپس بلافاصله به مقامات ارشد دستور می دهد که با رهبر کره جنوبی و پرزیدنت ترامپ تماس بگیرید و اطلاع دهید که کره شمالی آماده مذاکره و کنار گذاشتن تمامی برنامه های هسته ای و موشکی خود است!

 

تقاضا از مسئولین نظام دارم کمی پیاده شوند بین مردم

لطفا در شهر یکبار بگردید و میلیونها کودک خیابانی، میلیونها ایرانی گرسنه در جستجوی سطلهای آشغال، میلیونها کارگر و معلم و... فقیر و ندار، میلونها جوان بیکار و افسرده، صدها هزار کارتن خواب و بی خانمان و و و ... را ببینید.

 

ترجمه و تلخیص دکتر حسن زاده منبع مجله نیویورک تایمز

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۱
تعداد بازدید : ۸۲۸
کد خبر : ۴۴,۲۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید