به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

برنامه هند برای واردات نفت از ایران تا ماه آینده

پایگاه خبری فولاد ایران - رویترز نوشت:همزمان با تلاش دهلی نو برای دریافت معافیت از تحریم‌های آمریکا، پالایشگاه‌های هندی بارگیری نفت ماهانه خود از ایران را برای سپتامبر و اکتبر به میزان نیمی نسبت به اوایل امسال کاهش خواهند داد.| طبق آمار منابع بازرگانی، هند حدود ۶۵۸ هزار بشکه در روز نفت ایران را در فاصله آوریل تا اوت خریداری کرده و کاهش پیش‌بینی شده برای سپتامبر و اکتبر میانگین روزانه واردات طی این دو ماه را ۴۵ درصد کاهش داده و به ۳۶۰ تا ۳۷۰ هزار بشکه در روز می‌رساند.

 

🔺به گفته منابع آگاه از برنامه بارگیری، پالایشگاه‌های نفت هندی برنامه‌های بارگیری اکتبر را به شرکت ملی نفت ایران داده‌اند. شرکت ایندین اویل که بزرگترین پالایشگاه هند است مایل است در هر یک از ماه‌های سپتامبر و اکتبر شش میلیون بشکه نفت خریداری کنند، در حالی که شرکت پالایش و پتروشیمی مانگالور در هر یک از این دو ماه سه میلیون بشکه نفت بارگیری خواهد کرد.

ایسنا

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۴۵۸
کد خبر : ۴۵,۷۴۳
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید