به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ایرانی بازی ارزی

پایگاه خبری فولاد ایران - قطعا طرح بازار ثاونیه شکست خورد. شالوده این طرح بر اساس تحدید خروج سرمایه چیده شده است. هر کس کوچکترین آشنایی با مبادلات ارزی مخصوصا حواله داشته باشد می داند که در بازار ارز آنچه نشدنی است بستن حساب سرمایه است. وقتی نمی توانی حساب سرمایه را ببندی باید بین تثبیت نرخ دلار و واسپاری سیاستگذاری پولی به فدرال ریزور امریکا در مقابل شناورسازی ارز و احیای سیاست گذاری پولی ملی و مستقل یکی را انتخاب کنی. ای کاش دوستان مدعی یک ساعت از وقت خود را صرف مطالعه Impossible trinity می کردند.

 

البته برخی دنیا را کارتون می بینند و اعتقاد به شناور مدیریت شده دارند. یعنی هم تثبیت می کنند هم شناور. در واقع این سیاست نه مزایای تثبیت را دارد و نه مزایای شناور سازی را. جالب آنکه معایب هر دو را هم دارد. بیایید در این شرایط خطیر برای مدتی هر چند کوتاه این «ایرانی بازی ها» را موقتا متوقف کنیم!

 

نیک گفتار - دکتر على سعدوندى

۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۵۱۴
کد خبر : ۴۵,۷۶۷
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید