به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

نرخ ارز را این ۴ سایت خارج‌نشین بالاوپایین می‌کنند

پایگاه خبری فولاد ایران - سررشته اطلاع رسانی در بازار ارز کشور به چهار سایت و کانال در فضای مجازی بر می‌گردد. سایت‌ها و کانال‌هایی که همگی از خارج از کشور اداره می‌شوند! موضوعی که می‌تواند تبیین کننده ابعاد پنهان دیگری از جنگ ارزی شکل گرفته در این روز‌های اقتصاد ایران باشد.

 

🔺مهم‌ترین گروه یا حلقه را باید حلقه «مثقال» بدانیم؛ حلقه‌ای که این روز‌ها سه سایت «مثقال»، «سبزه میدان» و «گرم» را در اختیار دارد.

 

🔺دومین حلقه مهم، حلقه TGJU است؛ سایتی که هنوز هم در میان جمع زیادی از فعالان بازار ارز به اشتباه، به عنوان سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر معروف است

 

🔺سومین حلقه مهم که مخصوصا با اپلیکیشن خود که بیش از ۲۰ هزار نصب فعال دارد و نیز با سایت خود، در این حوزه فعال است؛ «بازار ۳۶۰» نام دارد.

 

🔺چهارمین حلقه هم با محوریت فردی به نام «علی جوانمردی» شکل گرفته که اهالی رسانه و سیاست می‌دانند مدت‌ها خبرنگار و مجری ارشد صدای آمریکا بود و حالا رسانه‌ای دارد به نام «آواتودی».

 

صبح اقتصاد

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۴۴
تعداد بازدید : ۲۲۵
کد خبر : ۴۶,۱۶۰
کلیدواژه ها: پایگاه خبری تحلیلی فولاد اخبار فولاد قیمت فولاد قیمت آهن آلات تحلیل اخبار فولاد مرکزخدمات فولاد ایران قیمت اقلام فولادی پایگاه خبری فولاد قیمت آهن آلات در بازارایران خرید اقلام فولادی آهن آلات خرید آه

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید